{ margin-top:0px; position: relative; top: -50px; }

Hayal Ettiğince Varsın-Zenginsin Sen

Yazar Yazmak Keyiftir 14.05.2009 Circa

Var Olmak.
Ne Kadar Muhteşem ve Büyüleyici. Düşünüyorum Öyle İse Varım. Düşünebiliyorum. Fikrim var benim.
Ve Hayal Edebiliyorum O bana Hediye Edilen İle. Aklım Var ya Benim. Hürüm. Aklı Hür,Fikri Hür, Vicdanı Hür
.
Fakat hedefsiz hiç bir şey kendi yolunda gidemez.
Hani "Su yatağını bulur" derler ya. Hedefi denizdir. Yer yüzündeki tüm su damlaları hangi yo
lla olursa olsun bir gün denize kavuşmak
için çırpınır durur. Amaçları budur. Onların amaç edindiği başkalarının yaşam sebebidir.
Hayaller hem yaşam kaynağımız hem de hedeflerimizdir. hem ruhun hem de vucudun gıdası gibidir. Yaşamımız onlarsız keyifsiz, yek nasak(tekdüze) hale gelir. Sevinçtir hayaller. Enerjidir hayaller. Çabadır. Alın teridir. Araştırma, Bilgi ve Başarıdır gerçekleştirenler için.
Umuttur. Umut gönül ekmeğidir Cem KARACA için şarkılarında...
Pozitif ilim dalı olmasına rağmen mühendislikte aranan ve olmazsa olmaz birey nitelikler
inden en başta gelenidir hayal edebilmek. Edison, Tesla, Colomb, Amudsen, Magellan. Hepsi önce merak sonra hayal ettiler.
Annanem ile birlikte Karamürsel'deki evde çocukluğumun dua etme ve inanç alıştırmalarında EDISON bile vardı.
Şaşırmayın. Yaşamının son döneminde hayatına giren elektrik ve ampul gibi muhteşem iki buluş EDISON'un Rahmetli Annanemin hayır dualarına mazhar olmasına sebep oluyordu.
Her duanın sonunda bana "Ampulü Bulan Kimdi? Ali Necip" diye sorardı.
Hayal eden bir gayr-i müslim bir mühendis ile yaşlı bir müslüman kadın arasında hiç bitmeyecek bir gönül bağı kurdurur hayaller.
Annane örneğinde olduğu gibi yüreklerde deriinn izler kalmasına sebebiyet verir imkans
ızlara savaş açmış şövalyelerin hayalleri.
Zamanlarının Don Kişotlarıdır da onlar. Hayalleri yüzünden nasıl aşağılanmıştı, deli gözüyle bakılmıştı Nicola TESLA ya.
Benim olduğu gibi herkesin hayalleri vardır. En materyalist olanlarımızın bile para,pul,ünvan cinsinden.
Babam ve Oğlum'u seyredene kadar ben bile kendime hayallerim yüzünden deli gözüyle bakıyordum. Sinemada herkesin bana şaşkın şaşkın bakmasına aldırmadan filmin O son sahnesinde ayağa kalkmış hıçkırarak ağlarken alkışlıyordum.
Biliyordum. İçimden hep bir şeyler deli ve yalnız olmadığımı söylüyordu o kareye kadar. Kurtulmuştum. Engel olmayacaktım artık kendime hayal kurması için. Bir tanesi gerçekleşmişti işte. Benim türümden olanlar da vardı. Ben bir acayip yaratık yada ucube değildim. Gerçekleşmeye başlamıştı. Ya da en azından işaretleri vardı hayallerim
in.
Sebepsiz değildi;
Tilkiyle Dostluk Kurmam;
Bana Sebep Olan Gecede Anne ve Babamın Birbirlerini Ne Kadar Sevdiklerini Bilmek
Çocuk Anne ve Babam ile Çocuk Olarak Oyun Oynamak
Ege Adalarının Birinden Yüzerek Gelecek Öteki Yarımı Bulmak
Çölde ki O kum Tepesinin Altında Yıldızı Beklemek
Onun Uçağının Düştüğü Yere Gitmek
Çocuklar İçin Afrika ya da G.Amerika da Gönüllü Olmak... istemem
Parçalar birer birer oturacaktır yerlerine günleri geldiğinde. Evrende hiç bir şey sebepsiz değil. Bir toz tanesinin bile havalanışında başka bir sonucun nedeni var.
Bir yabani mantarın olması için gerekli mükemmel şartları kavrarsak sarsılırız temelim
izden. Hayallere anlamsız nitelemesi onları aşağılamak olur.
Hayaller içsel bir zenginliğin de göstergesi. İnanan olduğunca üretebilirsin. Planlar, anlatır,paylaşırsın diğer yarınla.
Birliktelikler birbirlerinin hayallerine inanan, destekleyen uzun yollara ayakları dayanıklı bireyler ile olduğu zaman sarsılmıyorlar.
Ve sevgiyle gerçekleştirildiklerinde SONSUZ olup Bir Varmış Bir Yokmuş diye anlatılıyorlar.

edit post

0 Yorum Yapılmış Hayal Ettiğince Varsın-Zenginsin Sen İçin

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucu!
Burada yazılanların tamamı birbirimize kimi zaman buruk kimi zaman ise hoşça vakit geçirtmek ve geçirmek arzusu ile yazılmış hikayelerden öte bir şey değil. Bu dünya yolculuğumuzda birbirimize hikayeler anlatıyoruz. Beğenenler birlikte yürümeye devam ediyorlar. Amaçsa bir farkındalık yaratarak önümüzden geçenleri görebilmek. Bakmakla Görmek arasındaki derin farkı vurgulamak veya izah etmeye çalışmak gücümüzce.Söylediklerimin altındaysa paylaşma arzusundan gayri hiç bir şey yok.

Yüzünüz hep ışığa ve sevgiye doğru olsun.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

© Petit Prince Template by Petit Prince For Petit Prince Blog