{ margin-top:0px; position: relative; top: -50px; }

SU TANECİKLERİNE DAİR

Yazar Yazmak Keyiftir 23.09.2011 Circa


Sessizce gidişinden geriye kalan, göbek deliği kadar küçük izin derin kuytularında dolaşırken, sürekli senin bir iklim olup olmadığını merak ediyorum.
Bu yağmurlu, özleme dair bereketli iklim,
nereden ve nasıl çıkıp geldi?, bilmiyorum. Belki hep vardı.., benim bir parçamdı.....................................(n).....(n)..,
O kadar çok yağıyorlar ki.., boğacaklar beni. İnsan iki şeyden boğulur değil mi ?. Biri su, diğeri hava. Birinin çokluğu, diğerinin yokluğu. Bolluk ya da yoklukla boğulmak..
Benimkisi bereketten, küçüminnacık su damlalarının çokluğundan.
Eğer sen bir mevsimsen, kaçılacak yer yok ben coğrafyasında.. Tek gerçek var, öyleyse.. Her zaman sana yakalanacak.., seni yaşayacağım...



edit post

0 Yorum Yapılmış SU TANECİKLERİNE DAİR İçin

Yorum Gönder

Sevgili Okuyucu!
Burada yazılanların tamamı birbirimize kimi zaman buruk kimi zaman ise hoşça vakit geçirtmek ve geçirmek arzusu ile yazılmış hikayelerden öte bir şey değil. Bu dünya yolculuğumuzda birbirimize hikayeler anlatıyoruz. Beğenenler birlikte yürümeye devam ediyorlar. Amaçsa bir farkındalık yaratarak önümüzden geçenleri görebilmek. Bakmakla Görmek arasındaki derin farkı vurgulamak veya izah etmeye çalışmak gücümüzce.Söylediklerimin altındaysa paylaşma arzusundan gayri hiç bir şey yok.

Yüzünüz hep ışığa ve sevgiye doğru olsun.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

© Petit Prince Template by Petit Prince For Petit Prince Blog